Adminstration af venteliste
Kære panel, jeg har et spørgsmål angående adminstration af interne og eksterne ventelister. Aktuelt drejer det sig om, at en stor lejlighed i foreningen er fraflyttet, hvorfor denne burde tilbydes folk på den interne venteliste, som ønsker en større lejlighed. Imidlertid er lejligheden tilgået én fra den eksterne venteliste. Ventelisterne administreres af bestyrelsen (formanden). Jeg føler at vi på den interne venteliste er blevet forbigået. Jeg ønsker ikke at få fat i den aktuelle lejlighed, men øsnker at markere overfor bestyrelsen, at en sådan kreativ fortolkning af reglerne er uacceptabel. Skal jeg gøre ved at sætte det på som et punkt på generalforsamlingen eller blot henvende mig til bestyrelsen. Kan der i givet fald være represalier i sådan en sag?
Hvis det er sket i strid med vedtægterne er det en alvorlig sag. Jeg synes du skal tage det op på næste generalforsamling.
Med venlig hilsen
Thomas Damsholt, advokat (H)
Rabenhorst & Thorlacius A/S
ADVODAN – Lyngby
Toftebæksvej 2
2800 Kgs. Lyngby
Telefon: +45 45 88 05 55
Telefax: +45 45 88 51 81
Flere spørgsmål